Waar kan ik mij als klant aanmelden?
Hier kun je ten alle tijden je persoonlijke klantenaccount openen.
Je kunt bij ons zowel een persoonlijk wachtwoord invoeren, als een uniek wachtwoord automatisch door ons systeem laten genereren.
Je krijgt dan onmiddelijk een bevestiging per e-mail. Mocht je geen mail van ons ontvangen, kijk dan in je spambox, of neem contact met ons op.
Gebruik alsjeblieft altijd het juiste e-mailadres!
Wat zijn de voordelen van een klantenaccount?
Voordelen van een klantenaccount bij Ecosplendo:
- Volg je bestelling online
- Bekijk al je vorige bestellingen
- Maak verlanglijstjes aan en beheer ze
- Onderhoud een adresboek
Wat is een gastaanmelding?
Je hebt de mogelijkheid een bestelling door te voeren als gast. Dan moet je bij elke bestelling opnieuw al je gegevens invoeren, omdat ze niet worden opgeslagen. Als gast ontvang je geen promoties, kun je je niet op de nieuwsbrief abonneren, en heb je ook geen mogelijkheden om de verdere voordelen van een klantaccount te benutten.
Zo zie je bijvoorbeeld geen informatie over openstaande bestellingen. Een trackingcode om je bestelling te volgen, wordt je per mail toegestuurd.
Heb je al eens als gast bij ons gekocht, en wil je een klantaccount hebben? Dan moet je je als nieuwe klant aanmelden, of schrijf ons een mailtje. Wij kunnen je gastaccount dan omzetten naar een normaal account.
Let er altijd op dat je e-mailadres klopt. Anders krijg je geen verdere informatie over je levering als gast.
Wat is aanmelden via social media?
Je kunt je Facebook of Google+-account eenvoudig verbinden met je account bij ons. Dit doe je door je eerst aan te melden, en vervolgens je account te koppelen, of door dit te doen bij het maken van een nieuwe klantaccount.
Daarna kun je met je Facebook of Google+account eenvoudig aanmelden, zonder dat je een wachtwoord in hoeft te voeren.
Kan ik een bedrijf aanmelden?
Als bedrijf kun je je registreren, als je je UID-nummer invoert. Voor bedrijven buiten Oostenrijk is het belangrijk dat je UID-nummer internationaal geregistreerd is. Anders wordt hij niet geaccepteerd. Ons systeem controleert het btw-nummer naar de richtlijnen van de EU.
Als bedrijf met UID betaal je geen belasting. Als je UID niet wordt geaccepteerd, kun je nog steeds iets kopen. De belasting die hiervoor wordt betaald, kan aan het eind van het jaar als zodanig in je land worden aangegeven. Dan krijg je je belasting terug.
Het invoeren van je belastingnummer verandert de uiteindelijke prijs niet. Dat voegt alleen extra informatie op de factuur toe.
Kan ik als reseller goedkoper bij jullie kopen?
Helaas is dat niet mogelijk. We verkopen onze producten alleen aan eindklanten of we houden geen afzonderlijke prijslijsten bij voor resellers.